AZ EGYESÜLT KIRÁLYSÁG ELSŐ OLYAN AUTÓGYÁRA,
AMELY KIZÁRÓLAG AZ ELEKTROMOS JÁRMŰVEKET GYÁRT
A JÖVŐ AZ ELEKTROMOSSÁGÉ, ÉPP EZÉRT MI CSAK ERRE KONCENTRÁLUNK
Az Ansty-ban (Coventry-hez közeli kisváros) kifejezetten erre a célra 37 000 m²-en kiépített gyár és irodakomplexum mutatja az elektromos járművek jövője iránti elkötelezettségünket.
Teljes termelés mellett évente 20 000 járművet fogunk itt gyártani, de már ma is több mint 1000 új munkahelyet hoztunk létre, ami rendkívül pozitív hatást gyakorol a helyi és az országos gazdaságra.
Ansty-ban minden eddiginél több járművet fogunk hamarosan gyártani, hisz több kiválóan képzett szakemberünk van ott, akik működtetik a képzési központot, és dolgoznak a technológiai fejlesztésben és a tervezésben..
Korszerű gyártóüzemünk a semmiből épült fel alig egy év alatt. Ez eddig több mint 500 millió font értékű beruházást jelent, és jól mutatja elkötelezettségünket a jövő városainak tisztábbá tétele, a városi közlekedés villamosítása mellett.
Új központunkban van az Egyesült Királyság első, teljes egészében elektromos meghajtású járművek gyártására szakosodott üzeme, az első ilyen üzem, amelyet az utóbbi 10 évben országunkban építettek. Emellett minőségellenőrzési, tesztelő és kutatási-fejlesztési létesítményeknek is otthont ad az új központ.
ELSŐ AZ IPARÁGBAN A KORSZERŰ TECHNOLÓGIÁK TERÉN
Korszerű autógyárunk van, amely büszke arra, hogy az ágazatban elsőként alkalmaz olyan új gyártási technológiákat, amelyekkel egyedülállóan robusztus elektromos haszongépjárműveket tudunk előállítani.
Karosszériaszerkezeteink gyártásához a repülőgépiparból átvett könnyű, ragasztott alumíniumot használjuk, amelynek hőre keményedő illesztései a hegesztett kötések szakítószilárdságának kétszeresét biztosítják, és kétszer akkora ütközési energiát képesek elnyelni, mint a lágyacél.
Alumínium elemeink eloxáltak, így biztosítva az egyenletes tapadószilárdságot, miközben kiválóak a korróziógátló tulajdonságaik is. A súlymegtakarítás az acél alkalmazásához képest kb. 30%, emellett az alumínium 100%-ban újrahasznosítható.
KÖZPONTBAN A FENNTARTHATÓSÁG
Az innovatív építési tervek és a fenntarthatóságra törekvés segítenek minimálisra csökkenteni energiaigényünket és ökológiai lábnyomunkat, ezáltal egész létesítményünk jó példa az energiahatékonyságra.
Székhelyünk és gyártelepünk „Kiváló” minősítést kapott a BREEAM alapján. Ez a világ vezető fenntarthatóság-értékelési módszere épületekre, és figyelembe veszi, többek között, az energiaigényt, az energiafogyasztást és a CO₂-kibocsátást. EPC (Energy Performance Certificate: kormányzati irányelv, amely az épület energiahatékonyságát értékeli) tanúsítványt is szereztünk „A” minősítéssel.
ENERGIATAKARÉKOSSÁG
A világításhoz szükséges energia csökkentése létfontoságú, ha fenntartható gyártásra törekszünk.
Gyártócsarnokainkban az innovatív tetőtervezés és üvegezés maximalizálja a napfényt, 15%-ban tetővilágítást eredményezve. A 81 m²-es üvegezett fal szórt napfényt juttat a gyártósorokra, és a kinti járókelők is betekintést nyernek az LEVC világába.
A természetes fény alkalmazásával nappal jól megvilágított munkaterület jön létre, és ami a lényeg, kevesebb mesterséges megvilágításra van szükségünk, ami energiamegtakarítást jelent.
A számtalan közérzeti és egészségügyi előny mellett a természetes napfény bevezetése segít csökkenteni az energiaigényünket.
AZ ESŐVÍZ FELHASZNÁLÁSA
Az egész gyártelepet lefedő jól kiépített csapadékvíz-gyűjtő rendszerünk van, amely segít az egyébként csak „elfolyó” esővíz tárolásában és felhasználásában. Kb. 2839 m³ (750 000 gallon) csapadékvizet gyűjtünk össze a lefolyókon keresztül, és egy földalatti tárolóba vezetjük, majd a fő vízellátástól függetlenül használjuk fel.
Az összegyűjtött csapadékvizet több célra is felhasználjuk a telephelyen (például, járművek szivárgásvizsgálata, WC-k öblítése, autómosás stb.), így kevesebb díjat kell fizetnünk a vízműveknek.
A NAPENERGIA HASZNOSÍTÁSA
A gyártetőn 365 db. fotovoltaikus napelemet szereltünk fel, amelyek a nap energiáját villamos energiává alakítják, és ez utóbbit a gépek meghajtására és a helyiségek világítására használjuk. Ez a tiszta, megújuló energiaforrás segít tovább csökkenteni az ökológiai lábnyomunkat.
Az irodaépületben korszerű, VRF (változó hűtőközeg-áramlás) és hővisszanyerő technológiát alkalmazó rendszerek vannak telepítve, amelyek az épületben keletkező hulladékhőt visszanyerik, és a helyiségek fűtésére és vízmelegítésre használják fel. Mivel a hűtőközeg áramlását az igények alapján szabályozzuk, ezek a rendszerek energiát takarítanak meg, ezzel is csökkentve a szénlábnyomunkat.
A fotovoltaikus napelemek zöld energiát termelnek a napfényből, amelyet az egész telephelyen felhasználunk.
KÖZÉPPONTBAN A RUGALMASSÁG
Az integrált gyártási stratégiának köszönhetően rugalmas összeszerelő vonalunk képes több jármű gyártására ugyanazon a futószalagon; így könnyedén tudunk váltani a környezetbarát, kibocsátásmentes taxiról a furgonra. Teljes kapacitás mellett az összeszerelő vonal évente 20 000 elektromos jármű gyártására képes.
A DOLGOZÓK ÉS A MUNKAHELY KÖZÖTTI ÖSSZHANG MEGTEREMTÉSE
A gyárunkban több mint 500 ember dolgozik a legmodernebb gépek között, emiatt fontos, hogy a termelékenység és a kényelmes munkavégzés összhangban legyenek.
Három szinten 31 000 m² termelési terület valamint 7000 m² irodaterület áll rendelkezésre, amelyet a Feng Shui elveivel összhangban terveztek meg. A Feng Shui egy ősi kínai filozófia és gyakorlat, amelynek célja olyan munkaterület kialakítása, ahol a dolgozók tudásuk legjobbját nyújthatják.
A Feng Shui ősi gyakorlatát alkalmaztuk cégünk telephelyének optimalizálása érdekében.
Kövessen minket az online közösségi oldalakon, hogy jobban elmélyülhessen az LEVC világában!
Tudja meg pontosan, hogy mi történik a járműgyártási folyamat minden szakaszában! Természetesen, mivel nálunk az emberek az elsők, ők állnak vállalkozásunk középpontjában. Ebben a részben közelebb visszük Önt a fenntartható jövőképünket megvalósító személyekhez is; az évtizedes tapasztalattal rendelkező szakemberektől kezdve olyan alkalmazottakig, akik új karrierbe kezdtek a STEM (természettudományok, technológia, műszaki tudományok és matematika) szektorban; elmeséljük a LEVC munkatársainak történeteit.
Több mint 3000 raklap van elosztva 20 oldalfolyosón, ezek mindegyikének elképesztő magassága van (10 méter).
A legújabb robotvezérelt ragasztórendszerek biztosítják, hogy a ragasztó pontosan a kívánt formában, hosszon és térfogatban (cm³) kerül a jármű üvegére.
Ez a taxi az elektromos egysínű sínrendszeren (EMS) felfüggesztve várja az alvázrendszerek felszerelését.