TELJESEN ÚJ KAROSSZÉRIANagyon könnyű, rendkívül tartós és könnyen javítható
A TX elektromos taxink gyártásánál az autóiparban, autósportban és repülőgépiparban széles körben használt, egyedi igényeinknek megfelelő csúcskategóriás technológiát alkalmazzuk.
Teljesen alumíniumból készült váz
A korábbi, hagyományos acélból készült modelljeinktől eltérően, az új TX teljes egészében eloxált alumínium elemekből készül, amelyeket hőre keményedő anyaggal ragasztunk össze.
Ez a ragasztási eljárás megfelelő szilárdságot biztosít a taxi karosszériájának. A ragasztás nemcsak egy-egy pontban, hanem teljes hosszában biztosítja a megfelelő illesztést és rögzítést.
Ezen túlmenően, azonos tömeg mellett az alumínium kétszer több ütközési energiát képes elnyelni, mint a lágyacél, így az új elektromos taxink a valaha volt legbiztonságosabb taxi.
Gyorsabb és könnyebb javítás
A TX-t úgy terveztük meg, hogy ellenálljon a sérüléseknek, és gyorsan és egyszerűen javítható legyen, így az állásidő minimalizálható.
A teljes vázszerkezet fontosabb részeibe referenciapontokat építettünk be. Karambol esetén a hordozható mérőműszer-készlettel gyorsan ellenőrizhetjük, hogy a kár pusztán esztétikai jellegű-e, vagy maga a szerkezet is sérült.
A panel javítását ezután a legtöbb karosszériajavító műhely magabiztosan elvégezheti, a járművet nem kell előtte kárbecslő szakértőhöz vinni.
A legsérülékenyebb panelek, például az elülső és hátsó lökhárítók, karambol után gyorsan és egyszerűen cserélhetők, mivel csavarokkal vannak rögzítve. (Ez így volt egyébként a korábbi modelljeinknél is.)
Nagyobb ellenállás a sérüléseknek
A TX külső burkolóelemei kemény kompozit anyagból készülnek, amely rugalmas és ellenáll a kisebb nyomásoknak és ütközéseknek.
Az új taxi külső szerkezetének nagy szilárdsága nagyobb ellenállást biztosít az ütközésekkel szemben, ami azt is jelenti, hogy karambol esetén a belső alkatrészek károsodása kevésbé valószínű.
Biztosított minőség
A TX taxit a globális autóipar legtapasztaltabb szakemberei tervezték a legmodernebb technológia felhasználásával, és az eredmény egy páratlanul remek gépjármű lett.
Chris Staunton, a Szerkezeti osztály főmérnöke és Dave Stanton minőségügyi igazgató elmagyarázza, hogy milyen mértékben és mennyi időre garantálja cégünk a gyárunkat elhagyó taxik minőségét.