NAGYOBB HASZNÁLHATÓSÁG ÉS RUGALMASSÁGA VEZETŐNEK

AZ ELEKTROMOS JÁRMŰ TÖLTÉSEA piacon legkorszerűbbnek számító elektromos járműtöltési képességek

A TX-nek az elektromos haszongépjárművekhez kifejlesztett legrugalmasabb fedélzeti töltőrendszere van, minden töltőhellyel kompatibilis csatlakozóval és fedélzeti töltővel.

A nagyobb rugalmasság érdekében a TX a hatótávnövelőnek köszönhetően kb. 508 km (316 mérföld)* teljes hatótávot kínál.

Otthoni töltés

A TX legegyszerűbben és legolcsóbban otthon tölthető fel.

Az otthoni töltés megkönnyítése érdekében, együttműködünk az iparág vezető beszállítóival, az angol BP Chargermaster és a skót EO Charging céggel, amelyek megbízható, megfizethető és egyszerűen intézhető (egyablakos) megoldást kínálnak a tulajdonosok számára. E partnerségek révén egy 7 kW-os SMart otthoni fali töltő Angliában mindössze 359 fontba (kb. 138 720 Ft), Skóciában pedig 59 fontba (kb. 22 800 Ft) kerül.

Az Alacsony Kibocsátású Járművek Hivatalának (OLEV) intelligens otthonokra vonatkozó előírásai alapján a tulajdonosok további előnye, hogy beütemezhetik a töltéseket, és kihasználhatják a csúcsidőn kívüli olcsóbb áramdíjakat.

A teljes feltöltés éjszaka – 12p/kW (kb. 4,5 Ft/kW) átlagos országos áramdíjjal számolva – kb. 3 fontba (kb. 1200 Ft) kerül. Azonban, ha kihasználja az éjszakai csúcsidőn kívüli áramdíjak előnyeit, a töltési költség lényegesen olcsóbb lehet.

Utcai töltés

Utcai gyorstöltés 11-22 kW-on, ideális az akkumulátor feltöltéséhez napközben

A járművezetők az akkumulátort gyorsan 60%-ra tölthetik egy 45 perces ebédszünet alatt, amivel kb. 80 km( 50 mérföld) elektromos hatótávot nyernek.

A többi elektromos járművel ellentétben a TX-ben található kettős fedélzeti inverteres töltő lehetővé teszi a járművezetők számára, hogy kihasználják a rendelkezésre álló teljes töltési sebességet. Másszóval, a taxi az összes rendelkezésre álló áramot felhasználhatja az akkumulátor gyorsabb feltöltésére.

Az Egyesült Királyságban több mint 7 000 nyilvános gyorstöltő-csatlakozás létezik, és várhatóan a 22 kW-os töltés lesz a minimális követelmény az elektromos járművek jövőbeli globális infrastruktúrájában.